lørdag 28. januar 2012

hei hei! :-)

hei hei!!! dette er meg! :-) jeg heter trude,er 35 år,gift og har 3 barn. De er 3,8 og 13 år. Alle blogger nå om dagen,store og små. Tenkt lenge på å hive meg med... -nå heiv jeg meg med gitt!!! Så hva skal en blogge om da mon tro?  Jeg liker godt å kose meg med å lese andres blogger jeg. Men alle har det jo SÅ flott og ryddig hele tiden!?!?!! Og baker boller og drar ut på tur i guds frie natur flere ganger i uken!!!
 SLIK er det ikke hjemme hos oss... her er det daglig kaos....Rot,rot og atter rot. Ikke er vi flinke til å komme oss ut så mye heller....Mye pes og mas å skulle kle på og pakke til 3....4 barn.... Det eldste barnet er jo tross alt 36 år....... ;-)

Her ligger lørdagskosen på bordet.... lekene til treåringen....og klokken er 23.20......

1 kommentar:

  1. Hahaha så herlig:) slik ser det ut hos osss også og jeg skylder på at vi er sju stk pluss en katt og pappkasser til nettbutikken overalt:) . Nå gleder jeg meg til å følge bloggen din du herlige vesen :)

    SvarSlett