torsdag 2. februar 2012

Det fine med å ha en tenåring i hus...


Det er ganske fint å ha en tenåring i hus gitt!  Jeg blir kvalm av ordet støvsuger og jeg blir aggressiv av synet av den! HATER å vaske og HATER å støvsuge!!! Men av og til må en bare ....Så istedenfor at JEG skulle slåss med støvsugeren og alle hjørner i huset sendte jeg bare oppgaven videre :-)  Tenåringen vil ha ukepenger, -da må en jo jobbe litt for å få det. Så i dag var det altså tenåringen som akket og bar seg mens hun rev og slet  for å få bukt med alle mammas hybelkaniner...

Jeg har syslet med andre ting i dag altså.Har ikke baaare latet meg... Jeg har for eksempel lagt sammen klesvasken som har bodd i stuestolen vår noen dager... Nå er det bare å få alt på plass i rett hylle...Så var det enda en haug som venter på tur i kjelleren....


Flink som hun var,så gjorde hun seg fortjent til vafler synes jeg! Vafler til kveldsmat ble det. Uten melk og gluten "åff kårs"!!!


Her kommer oppskriften:  ( veldig gode altså!!!)

VAFLER

4 egg
2 dl vann
2 dl malte mandler
1 ss fiberhusk
50 g smeltet smør
1 ts vaniljesukker salt

 Visp alt sammen og la røren stå noen min.slik at fiberhusken får tid til å svelle. Så er det bare å steke,spise og nyte! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar