torsdag 9. februar 2012

HÆ!?!?!?? Er det fysisk mulig!?!?!!!

Som en ivrig interiørblad leser som jeg er, har det slett ikke gått meg hus forbi at det går an å rydde opp i kaos. Entre-kaos.... Med enkle grep lar det seg gjøre! -Påstår de....
Copyright www.klikk.no

Copyright www.klikk.no
I bladene jeg leser har alle fine og ryddige ganger. Fars jakke henger fint på den fancy designerknaggen,og mors rådyre skinnstøvletter står fint plassert under.....


Copyright www.klikk.no
Men hvor er resten av mors sko!??!! Og hvor er barnas støvler,joggesko,luer,boblejakker,regnklær....??? Jeg bare spør! Hvor gjør de av det? Har ikke mammaen og pappaen prioritert klær og sko til sine barn?
Har alle pengene deres blitt slukt med i flotte entre-møbler og gulvfliser?

Eller er det bare her i min familie vi har i gjennomsnitt 3 jakker hver fremme til en hver tid? 3x5 =15....15 jakker!!!!! Og en må IKKE glemme at mamma har sko-dilla!!! Her i hus er det MANGE par sko for å si det sånn..... Jeg rydder og omplassere i hytt og pine,men noe "magasin"-pent blir det ikke.....Her fortsetter det å være et herlig kaos uansett inngrep....


Som-sagt,det er ikke enkelt å få 15 jakker,20 sko-par og x-antall luer og votter til å se ryddig og flott ut.


Jeg har enda det til gode... Men for all del : -Gode råd og tips mottas med STOR takk!!! Tipsene i alle mine flotte interiørblader har enda ikke klart å komme opp med en fasit...Det hjelper liksom lite med en knagg her og en rotting-kurv der......15 jakker..... Oh my gooood......

Litt av mors private skosamling

Her får noen av barnas sko plass og et par av fars...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar