søndag 27. mai 2012

Fint besøk

Vi har hatt fint besøk her i bygden vår! Kronprinsessa og kronprinsen kom på besøk en hektisk time. Mange mennesker hadde møtt opp for å få et glimt av de kongelige. Siden jeg hadde arbeidsdag denne dagen så ble jeg litt treg ut... Havnet litt lengst bak liksom... Men jeg fikk et glimt av dem!!! Tenåringen min var i ekstase fordi hun fikk håndhilse på Mette Marit! WOW!!!
Ja ja, lettere kaos og flere politi ute i gatene en det noen gang har vært her tror jeg... Var ganske koselig etterpå da. Mye folk og liv ,-og et nydelig vær!!!


En annen sjeldenhet som har skjedd siden sist; første gang det også faktisk : - Vi pakket ned MYE pikk-pakk, hele familien, pluss en venninne av tenåringen og dro på telttur!!!! Det var kjempeflott! Tente bål, laga gryterett, kaffe på primus og bare kosa oss.


Verre var det om natten... Barna sov som steiner... Det gjorde IKKE jeg og mannen!!! Vi er nok litt kravstore på komforten... Var litt hardt liggeunderlag kan en si....
Men vi overlevde da! Og kanskje finner vi på å gjøre det igjen en gang...? Kanskje neste år kanskje...?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar