lørdag 12. mai 2012

Gratulerer med dagen!

Gratulerer med dagen Line!!!

I dag fyller snuppa år, så i går inviterte hun til jentekveld. Dessverre var det to som ikke kunne komme, men vi fire som var samlet hadde det supert! Linemor hadde disket opp med reker og kreps. Nam!!!


Det er koselig å samles slik og timene bare raste av gårde! Herlig å kunne sitte i fred å skravle og le litt. -Bare så altfor sjelden en gjør slikt... Kanskje jeg skulle "ta en skjerpings" å be inn til slike sammenkomster litt oftere...? Jeg er alt for dårlig på det. Line derimot, som vi var hos i går, er flinkere til det der. Skryt og applaus for det!!!

Litt sent ble det på oss selv om noen av oss måtte opp å ta seg av unger i gryotta (Line).....
Litt trøtt i dag til tross for at gemalen lot meg sove i dag.... Nå gleder jeg meg til i kveld! For da skal jeg og døtrene mine på Vinnie-konsert! Det blir sikkert kjempebra!


Sånn ellers så går det i samme tralten... Jobber, vasker klær, rydder, lager middag, glor på tv og venter på sola....Slik som så mange andre.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar