onsdag 18. april 2012

Bra lei nå ja....

Er det mulig!?!?? For tredje gang siden mars så ligger jeg syk med feber! Er så forbaska lei! Men det er aldri så galt at det ikke er godt for noe sies det... Jeg har fått lest en hel del disse dagene. Ikke verst det altså. Lese er noe som vanligvis foregår under dyna mellom kl. 23.30 og 01.00.

Men nå har jeg altså fått fortært en helt uvanlig mengde lektyre. Jeg har lest mange av de bladene jeg har kjøpt og planlagt å lese en gang jeg får tid. -Har hatt masse tid nå....


Jeg har fått lest ferdig "Englemakersken" av Camilla Lackberg, og begynt på en ny bok, "I all evighet" av Ken Follett.


Hva skal jeg si om"Englemakersken"? Helt grei lektyre. Ikke en av de beste bøkene jeg har lest,men grei nok liksom...Litt forvirrende i starten med veldig mange personer å holde styr på. Litt tynn historie kanskje...?


Håper den ny valgte boka er bedre. Den er i alle fall tykkere! 1101 sider! Skal tro når jeg greier å bli ferdig med den?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar