tirsdag 24. april 2012

Det var den peisen da....

Kjellerstua er ferdig!!!! Nesten ferdig..... Må nok klatte litt mer på peisen ja... Men resten er ferdig. Veggene har blitt fine og hvite. -Og lyseblå. Ungene har allerede invadert territoriet sitt igjen... De klarer IKKE å la vær å rote tross 100 formaninger! Ikke kan de å rydde heller..... Arvelig det der...


Men deilig er det å ha kjellerstue igjen i alle fall. Peisen får jeg gjøre ferdig sånn litt nå og da...
Lyst og fint ble det og alle er fornøyd!!!



"At du gidder "sa mannen min. -Ja,at jeg gidder! Det tenkte jeg OFTE mens
 jeg svingte malerkosten! Det skal bli en litt lang pause til neste prosjekt. Har planer om litt av hvert da men... Vi får se...


Jeg er i alle fall møkk lei av å male!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar