lørdag 7. april 2012

Så et lite frø...

Ja ja... Da var jeg tom for maling gitt... -Og ingen maling å få tak i før tirsdag.... Sukk...
Da må jeg finne på andre ting, som å så! Så nå har jeg sådd sukkererter, tomater og spinat. Det skal såes og plantes mere, men alt til sin tid.... Har jo begynt da i iallefall!


Noe annet jeg har gjort i dag er å fore meg opp hos mammaen min og nettopp satt på den tredje vaskemaskinen i dag. Ungene fikk besøk av påskeharen for tredje gang i dag!!! Han har vært her, med svigers og i dag var han med mammaen min! Tre påske egg hver har de fått, mannen min fikk også et av Trudeharen....- Jeg fikk ingen.... :( Har jeg ikke vært snill nok kanskje...????

Jeg får bruke resten av påska til å lese og strikke littegranne da kanskje. Jeg bruker opp restegarnet mitt: -Det skal bli putetrekk tenkte jeg.... Vi får se om det blir noe...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar