mandag 2. april 2012

F... I H.......!!!!!!!!

F... i h.....!!!! Peisen i kjellerstua tar drepen på meg!!!! Hva er det jeg har begitt meg ut på!?!?! Bare for at jeg skulle ane litt progresjon i prosessen, begynte jeg å male litt vegger... Måtte bare se at det går fremover.... Men den peisen, den peisen, den tar sin tid.... Au i hånda og vannblemme på tommelen av å stå der å trykke inn maling i alle hull og krinkler..Syte syte....




Det var da enda bra at jeg har så snill sjef! Fikk påske-egg med sjokolade i på fredag!!! Sjokoladen ligger i magen min...Alle bitene...

Så siden jeg ikke har sjokolade å hente energi til malingprosjektet fra, må jeg vende til musikk. Høy musikk! Med et snev av aggressivitet i seg.... Trenger det for å holde ut "peiskampen".


Korn og Dimmu Borgir funker bra når en maler.

Gruer meg allerede til å ta fatt på den igjen....Blææææ...
Det var litt av en jobb å tømme bokhylla også. Har en del bøker gitt...


Men ELSKER bøker!! Elsker å lese! Her i huset er det bøker overalt. Koselig det. Ikke et hjem uten bøker. Iallefall ikke et Trudehjem :-)

Sengelektyre må en jo ha!!!

Skulle hatt et bibliotek og 36 timer i døgnet....

Kaos!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar