torsdag 29. mars 2012

Påske

Påsken nærmer seg og her er det ferdigpyntet. Ferdigpyntet, men ikke ferdigvasket......



Kjekt å ha flinke barn som kan stå for påskepynten!

8-åringer er produktiv!!!























påsketreet vårt!















Denne duken er det jeg som har laget selv i et produktivt
hjørne jeg befant meg i en gang for mange år siden.




Når det er påske må en jo ha påskekrim både på tv og på nattbordet. Så jeg tenkte jeg skulle hive meg i gang med Camilla Lackberg sin "Englemakersken". Får håpe den er spennende.

Årets påskekrim

En bok jeg har fortært og anbefaler er "Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant" av Jonas Jonasson. En humoristisk og underfundig bok som jeg absolutt koste meg med!!! Handler om denne hundreåringen som klatrer ut av vinduet på eldrehjemmet og forsvinner på 100-års dagen sin og setter ut på nye eventyr. -Alt den mannen har vært med på og alle personlighetene han har møtt!!! ;)

Ei morsom kosebok. Ikke offte jeg ler høyt  for
 meg selv, men det klarte denne boken å fikse på!

Tja....Kjellerstua har jeg ikke besøkt siden sist....Lurer på når jeg får "ånden" igjen...? I påska? Er jo meldt ruskevær hele påska,så da kan jeg jo bruke inne-dagene på å male litt til....Kanskje.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar