søndag 25. mars 2012

Startskuddet har gått...

Ja da gikk startskuddet her... Både inne og ute...
I går tuslet jeg meg ned i kjellerstuen etter jobb for å male! Jeg begynte på den kjedelige og tidkrevende delen først, nemlig peisen. Ikke lett å dekke slike stener... Men hvit skal den bli!


Veldig beleilig fikk vi besøk i går :-) . Så da slapp jeg å være maler og kunne være vertinne i stede. Mye koseligere å sitte med en te kopp i hånden å skravle en å høre på dårlig radio og male!
Det er ikke noe stress med å bli ferdig fort der nede. Det får ta den tiden det vil ta. Men jeg har da  iallefall begynt nå da! Selv om jeg ikke kom så lagt i går...

I dag skein sola,så da måtte vi ut!!! Kan ikke være inne å male da! Så hele "kostebinderiet",stort og smått,var ute og arbeidet i hagen.























Jeg tok blant annet en runde med høytrykksspyleren.... Spylte både veg og meg.... Deilig med en dusj og en kaffekopp etter på da... Og ute skinner fortsatt sola kl.17.00 om ettermiddagen... HERLIG ER DET!!!!!



Blir nok ikke flere kaffeslabras her nei......

Fortsatt god vår og god søndag godtfolk!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar