tirsdag 20. mars 2012

Gidder jeg?

Lysere dager...Fortsatt like mørkt og trist i kjellerstua vår..... Det er et slikt rom en stuer vekk alt en ikke er så glad i lenger... Ting og tang en er dritt lei eller som bare rett og slett er "out of date".


Jeg har i det siste merket at jeg har begynt å klø litt i male-hånden min... Bare en bitteliten, svak kløe... Men lell... Har bestemt meg for farger, men ikke handlet inn noe maling enda. Må bare vente til kløen blir litt kraftigere og lommeboken litt tykkere.


Men jeg tenker faktisk på om-malingen hver dag! Det må da resultere i noe snart!?!?!  Eller???

Et lyst og trivelig oppholdsrom til barna hadde da vært noe?!? Nå er det bare en mørk hule... Det må det bli en endring på! Kjenner det klør litt ekstra i kveld.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar