torsdag 15. mars 2012

En liten dråpe i havet



EN pitte liten dråpe i det store, store havet... Symbolikk for søppelsekken jeg fylte opp med hagerusk i dag... Det er vår og med våren kommer jord under neglene. Jeg ELSKER det!!!

Men hadde superelske- elsket det enda mer om jeg hadde en flott hage som jeg bare kunne gå rundt å "stusse" litt på her og der.

Vi kjøpte et 30 år gammelt hus og med det en 30 år gammel hage...En hage som EN gang i tiden visst nok var en fryd for øyet. DET er mange år siden! Hagen vi fikk med på kjøpet har nok ikke fått smake på hagesaksa på veldig, veldig, veeeeeldig mange år.... Her er mye godt arbeid for å si det sånn... TV-kanaler med "bli ny med Blomster Finn" planer : -Første episode kan filmes her. Her er det et supert grunnlag for bra hage-TV! Jeg føler meg litt motløs når jeg ser på hagen vår... Et sørgelig syn med et bra potensiale.


Leikerhytta.........Kusina til Dagmar kom på besøk.....
Får slutte å syte ,brette opp ermene og begynne i en ende..Så kan jeg fortsett å nyte jorden under neglene mine igjen! Deilige ,deilige vår!!! Tenkte jeg skulle begynne å så litt så smått også :-)
Jeg har nok( jord) å henge (grave) fingrene i ! ;-)



Lavendelen min spirer og gror.


Her kommer den deilige rabarbraen.
Den NYDELIGE klesvasken min!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar