lørdag 10. mars 2012

Trallala vår...


Ja,så ble det vår i år også..Skjønt det føltes kanskje ikke slik da jeg sto opp i dag morges... Det blåste, snødde og haglet om en annen... Ja ja,det er jo bare mars enda. -Tidelig i mars for å være pinlig nøyaktig. Ikke er det særlig vårstemning i skrotten min om dagen heller..BLÆÆÆ!!! Har da blitt en helt ufrivillig snørrprodusent igjen med over 38 i feber... Blir helt geleklump i kroppen så snart den tempen bikker 38... Ikke etter planen dette her altså! Jeg har jobbet en del i det siste, så helgen skulle brukes til rydding både ute og inne; ikke til å samle snørr i papirduker...


Det mangler ikke på ting å ta fatt på her i hus akkurat. Iallefall ikke ute! Der er det katastrofeområde!!! Dagmar reiste med hytta til ungene og inventaret ble fint spredd rundt om i vår og naboens hage....Har ikke ryddet opp enda...Bare veltet på plass den ødelagte hytta....Et sørgelig syn...




Men jeg kan jo vise dere resultatet av mitt lille restaureringsprosjekt :-)  Ble endelig ferdig med krakken etter en litt treg og lang jakt etter rette str. på stiftene til stiftemaskinen min. Men ferdig ble den og rett fornøyd ble jeg!!! Nå skal jeg gå å legge meg litt på sofaen, samle opp litt mere snørr og slappe av littegranne...Er vel ikke annet å gjøre på sånne dager...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar