torsdag 12. april 2012

Har jeg slått hodet?

Hva skjer?!?! Har jeg vært uheldig å slått hodet mitt eller??? Bare lurer jeg siden jeg har bedrevet høyst uvanlig virksomhet på kort tid.... : -Jeg har beveget meg HVER dag i en uke nå,gått tur og trenet og slike sysler... Jeg har ikke røkt på 5 dager!!! På søndag var vi to familier som tente bål og tok frokosten i fjøra. Jeg har baket brød og ryddet hus. Og nå hold dere fast! : I dag har jeg kastet ut teppene mine,støvsugd og vasket gulv!!!!!!!
Må ha dunket hodet .... Jeg skjønner ikke dette her...?
Jeg må for gud skyld ikke glemme å nevne at jeg sto og strøk klær nå i sted også! OMG!!! Hva skjer!?!?!? Stryker absolutt minst mulig! Så derfor samler jeg opp litt da vet dere...Så har jeg litt skjorter og duker jeg kan stå å gni og gnukke på en times tid..... Fysj!
Ja ja...


I vinduskarmen min vokser og gror det! Det er like gøy hvert år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar